Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Animacje Wiedźmina 3 i dodatków w liczbach
Sebastian Kalemba, szef działu animacji w studiu CD Projekt RED, ujawnił, że na przestrzeni trzech lat na potrzeby Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu z 2015 roku stworzono, bagatela, 16 tysięcy unikalnych zasobów animacyjnych. Obiektywnie rzecz biorąc, animacja w rodzimym hicie, którego dotychczas nabyło niemal 10 milionów graczy na całym świecie (stan na lipiec 2016 r., więc prawdopodobnie nieaktualny), prezentuje bardzo wysoki poziom i nie stwarza wrażenia, że wciąż oglądamy dokładnie te same ruchy u innej postaci i/lub w innej sytuacji. To jednak nie wszystko, gdyż okazało się również, że w ciągu roku animatorzy RED-ów w sumie sporządzili dodatkowe 7 tysięcy animacji dla obu rozszerzeń Wiedźmina 3, to jest dla Serc z kamienia oraz Krwi i wina.

Przyjrzyjmy się teraz konkretnym przykładom. Uwaga na spoilery, jeśli jeszcze nie graliście w dodatki do Wiedźmina 3. Otóż Kalemba stwierdził, że stworzenie animacji Dettlaffa było „koszmarem”. Animatorzy pracowali nad nim pół roku, czyli dwa razy dłużej niż nad większością pozostałych bossów. Co więcej, Kalemba stwierdził, że jego zdaniem do ideału zabrakło dodatkowych 3 miesięcy pracy. Innym ciekawym przykładem jest Olgierd von Everec, człowiek wręcz epatujący sarmatyzmem. Twórcy animacji Olgierda uznali, że jego nieśmiertelność musi być widoczna w agresywnym i wręcz prowokującym stylu walki. Ostatecznie uznano, że idealnie nada się do tego polska, XVII-wieczna technika szermierki krzyżowej.

Źródło:
"Meehow" - GRY-OnLine
Klemens
2017-03-01 18:54:33
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow